Kandy again

19 juli 2014 - Kandy, Sri Lanka

Even leek het er gisteren op dat we vandaag naar de stranden aan de oostkust zouden gaan... Helaas was daar geen overnachting te boeken.

Dus terug naar ons oude plan, gelukkig maar want vanacht heeft Bart liggen spoken. Het kwam er aan beide kanten uit vanacht en hij gloeide als een kooltje. Als geleerde verpleegster kreeg hij natuurlijk alle zorg...

Wat later vertrokken dan gepland en na een lange busrit van 4 uur in Kandy aangekomen. Een luxe-hotel met airco en room-service om wat bij te komen.

Later in de middag nog wel even bij de Peradeniya Botanical Garden geweest. Mooi, zo een park aan de rand van een grote stad. Grote groee grasvelden en vele mooie bomen (palmbomen, sparren en bamboe) ook een kruidentuin, orchideeen- en kaktushuis. Veel foto's zijn er niet gemaakt want de fotograaf is nog wat slapjes Wordt vervolgd...

1. Marian:
    19 juli 2014
    Bart gaat het nu een beetje beter?
    Nicole wat ben ik blij met je medische kennis! Had je medicijnen tegen diarree en spugen bij je?
    En ook dat jullie nu in een wat luxer hotel zitten. Verstandig gepland. Ik hoop dat je snel weer opknapt Bart!
  2. Nelly Hensen:
    19 juli 2014
    Hoi Nicole en Bart, leuk om jullie foto's te zien! Vervelend hoor, als je zo'n buikloop hebt. Heel veel plezier nog verder.
  3. Bart Middeldorp:
    20 juli 2014
    Ben gelukkig weer in orde, duurt bij mij meestal 1 dag. Vandaag gaan we een hele mooie treinrit maken!
  4. Elza:
    20 juli 2014
    Wat een mooie ervaring zeg!
    Volgens mij genieten jullie volop.
    Nog fijne dagen.
    elza